как открывать двери в viscera cleanup detail
Viscera Cleanup Detail — Какой код двери офиса?
Данный гайд расскажет поэтапно о Viscera Cleanup Detail какой код двери офиса, чтобы получить ответ на вопрос — читайте далее.
В «Офисе» Детальной очистки внутренностей есть три запертые двери, но найти коды проще, чем можно было ожидать. Проходя через Viscera Cleanup Detail, игроки в конечном итоге сталкиваются с тремя запертыми дверями, найденными в области «Офис». Каждая из этих дверей запирается с помощью клавиатуры, поэтому игрокам необходимо ввести определенный код, чтобы узнать, что внутри. В то время как большинство игр ставят перед игроками задачу решить какую-то головоломку, чтобы выяснить код или даже просто найти лист бумаги с нацарапанным на нем кодом, здесь дело обстоит не так. Вместо этого игрокам придется полагаться на старые добрые методы проб и ошибок.
К счастью, игрокам не придется пробовать каждую комбинацию, так как даже с четырехзначным кодом двери это займет часы. Существуют тысячи потенциальных кодов, поэтому перебирать их все просто нереально. Вместо этого игроки могут манипулировать тем, что кажется фатальной ошибкой в конструкции этого замка, что позволит им разгадывать код за считанные минуты.
Это должно работать и быть относительно простым для первых двух дверей, но для третьей двери все становится сложнее. В предыдущих случаях игрокам нужно было запомнить только значение и положение четырех чисел, чтобы открыть их, но эта дверь вместо этого имеет 17-значный код. Тот же самый метод работает, чтобы разблокировать его, но игроки, вероятно, захотят записать номер каждой позиции, когда они ее найдут, так что отслеживать не так сложно. Белая вспышка очень короткая, и ее может быть немного трудно увидеть, поэтому игрокам обязательно нужно сосредоточиться. Хотя это может показаться болезненным, это не займет много времени, и в этих закрытых областях можно найти некоторые важные вещи. При достаточном терпении и немного удаче должно пройти совсем немного времени, прежде чем эти надоедливые запертые двери снова откроются.
Чтобы открыть дверь не нужно много сил, перед вами закрытая дверь. Вы подходите к панели с цифрами. Вам необходимо иметь остро намётанный глаз (если сиё отсутствует, то попробуйте прислушаться). Вы нажимаете на кнопку, ну допустим 2.
Ничего не произошло, и вы ничего не заметили и не улышали. Попробуем нажимать другие цифры. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Но, как только я нажимаю цифру 9, то на долю секунды, на части панели, где изображена дверь, красный цвет заменяется на белый, и звучит тихий щелчок. Это знак того, что мы на правильном пути.
Далее подобным способом ищем вторую цифру. На этот раз у меня оказалась цифра 8. Теперь мы получаем часть кода 98##.
Дуйствуем по подобному способу ещё две раза, и получаем оставшиеся две цифры. У меня это 5 и 8. Получаем код 9858. Дверь разблокирована!
Теперь осталось нажать на значок двери, и она открыта! Подобным образом можно действовать со всеми заблокированными дверями в игре.
Viscera Cleanup Detail теперь доступна на ПК. И это все, что нужно знать о том, какой код двери офиса в Viscera Cleanup Detail.
Как открывать двери в viscera cleanup detail
Перед вами закрытая дверь. Вы подходите к панели с цифрами. Вам необходимо иметь остро намётанный глаз (если сиё отсутствует, то попробуйте прислушаться). Вы нажимаете на кнопку, ну допустим 2.
Ничего не произошло, и вы ничего не заметили и не улышали. Попробуем нажимать другие цифры. 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0. Но, как только я нажимаю цифру 9, то на долю секунды, на части панели, где изображена дверь, красный цвет заменяется на белый, и звучит тихий щелчок. Это знак того, что мы на правильном пути.
Далее подобным способом ищем вторую цифру. На этот раз у меня оказалась цифра 8. Теперь мы получаем часть кода 98##.
Дуйствуем по подобному способу ещё две раза, и получаем оставшиеся две цифры. У меня это 5 и 8. Получаем код 9858. Дверь разблокирована!
Теперь осталось нажать на значок двери, и она открыта! Подобным образом можно действовать со всеми заблокированными дверями в игре.
Я надеюсь, что вам помогло моё руководство, удачи в игре!
Примечания: данное руководство записано на версии игры 1.05. Код от вашей двери может отличаться от моего. В коде может использоваться цифра 0. Цифры кода могут повторяться. После очистки офиса через главное меню коды изменяются. Чтобы очистить неправильно написанную цифру нажмите на значок под цифрой 0. Нажатие правильной кнопки сопровождается щелчком.
Не так давно (08.05.2018) мною, под руководством Vendor Of Souls’а, было переведено руководство по достижениям Viscera Cleanup Detail, которое изначально было опубликовано в англоязычном варианте пользователем с ником Jepp. Помимо описания получения достижений, Вы сможете найти информацию по большинству интересующих Вас вопросов, например о той-же красной ключ-карте, открывающую тоннель в офисе и т. д.
Код от офисной двери в Viscera Cleanup Detail
Проходя Viscera Cleanup Detail, игроки в конечном итоге сталкиваются с тремя запертыми дверями, найденными в области «Офис». Каждая из этих дверей запирается с помощью клавиатуры, поэтому игрокам необходимо ввести определенный код, чтобы узнать, что внутри. В то время как большинство игр ставят перед игроками задачу решить какую-то головоломку, чтобы выяснить код или даже просто найти лист бумаги с нацарапанным на нем кодом, здесь дело обстоит не так. Вместо этого игрокам придется полагаться на старые добрые методы проб и ошибок.
К счастью, игрокам не придется пробовать каждую комбинацию, так как даже с четырехзначным кодом двери это займет часы. Существуют тысячи потенциальных кодов, поэтому перебирать их все просто нереально. Вместо этого игроки могут манипулировать тем, что кажется фатальной ошибкой в конструкции этого замка, что позволит им разгадывать код за считанные минуты.
Поскольку код каждой двери рандомизируется в каждом прохождении, невозможно просто найти код и подключить его. Это означает, что нет волшебных моментов, когда персонаж ясновидящим знает код от сейфа, как в The Last of Us 2. Чтобы открыть дверь коды, игрокам необходимо ввести код 1111 и обратить пристальное внимание на экран. Сразу после ввода числа экран будет очень кратковременно мигать белым, если число находится в правильном положении. Продолжайте делать 2222, 3333, 4444, 5555, 6666, 7777, 8888 и 9999, запоминая, где мигает экран.
Это должно работать и быть относительно простым для первых двух дверей, но для третьей двери все становится сложнее. В предыдущих случаях игрокам нужно было запомнить только значение и положение четырех чисел, чтобы открыть их, но эта дверь вместо этого имеет 17-значный код. Тот же самый метод работает, чтобы разблокировать его, но игроки, вероятно, захотят записать номер каждой позиции, когда они ее найдут, так что отслеживать не так сложно.
Белая вспышка очень короткая, и ее может быть немного трудно увидеть, поэтому игрокам обязательно нужно сосредоточиться. Хотя это может показаться болезненным, это не займет много времени, и в этих закрытых областях можно найти некоторые важные вещи. При достаточном терпении и немного удаче должно пройти совсем немного времени, прежде чем эти надоедливые запертые двери снова откроются.
Как открывать двери в viscera cleanup detail
The Door codes can be any 2 variants.
It’s random whether or not the door codes will be:
So far these seem to be the only variants, it may change from update to update but this is the most current one. Use these two first but if one door code works (IEg, 2nd room being 8053) All the other rooms will be the same variant. You can double check by looking at the second monitor in every room.
This MAY just be the most helpful thing you will ever read.
The office door codes are completely random. But once you’ve entered the office once they will never change, unless you delete the save info for the office.
This could be the cause for patterns appearing, but in general everyone will have different codes, and will not match what other people have, leaving with only one option; hacking the door panels.
The easiest way to hack, IMHO, is to just hammer at the keypad. If you enter a correct digit at the correct position, the display flashes.
For example, let’s say the code is 5987.
We can skip 0 since we now have all four digits. This method takes a lot less time than any other I’ve tried since you don’t have to move around and «aim» with the mouse to press different buttons. It works especially well with the last door and that 17-digit code. get a scrap of paper, mark down 17 placeholder lines and go through each digit making note of what position they flash. Easy-peasy.
The Office
The Office
Location
Company
Speedrun Par-Time
Legacy Level
Completion Achievement
Map File Name
If the player is fired, their Office will be reset to its default layout. This can also be done manually through an option on the main menu. Note that using the «Clear» option on the main menu does not delete trophies or other items brought into the office via the Janitor’s Trunk. Getting fired will delete all such items.
Contents
Level Briefings
Respawn Brief
Due to the recent death of a fellow sanitation worker, there is now an opening in this section of the facility for storage of your personal effects. |
Do not be alarmed by any residual remnants of the aforementioned employee.
Keep your area clean, and avoid eye contact with your colleagues.
Work safe, work smart, your future depends on it.
Functions
The primary purpose is to provide a mechanic for players to collect items from the levels. Since the Office is persistent, items brought into it via the Janitor’s Trunk will remain as well.
The secondary function is to provide an immersive way to provide feedback on player performance in the previous map. When entering the Office after punching out of a non-speedrun map, notes (commonly referred to as Ending Messages) will be present throughout the Office containing flavor text suggesting how well the players cleaned. These notes are not persistent and will vanish or be replaced the next time the player enters the Office.
The Office also contains a large Report Screen that allows the player to view previously completed incident report sheets, and the accuracy of the player’s answers.
In addition to the notes, if the player does exceptionally well, an Employee of the Month award will be placed in various locations on the wall of the main room of the Office. This picture frame can be taken off the wall and moved around to other locations on the Office. It will also persist between visits unlike the numerous paper notes around the Office after completion of a level, allowing the player to accumulate multiple Employee Of The Month awards.
Saving
The Office is a persistent map with its own save file, so changes and customizations made by the player will remain between game sessions. As of version Alpha 0.34, exiting The Office via the door will save The Office. If autosaves are turned on, The Office will save at the interval specified by the player. Players can also manually save instead of relying on the built in autosave feature. Autosaves in the Office will also not override that of levels, and only edit The Office’s save files. Being fired will also cause the Office to reset itself, but only after the player has left The Office after punching out.
Everything in The Office is saved as part of two main save files (found in \Viscera\Saves, wherever the player’s game is installed. For example, the Steam directory may be \Steam\steamapps\common\Viscera\Saves), one being OfficeData.sav, the other being TrophyData.sav. The Office also makes use of the Janitor’s Trunk, which uses the save file TrunkData.sav.
As of v1.07, the «Saves» folder includes a «Backup» folder, so that trophies and other office items can be restored in the event of accidental firing or game malfunction.
Layout
The office is comprised of several adjacent rooms connected by narrow doorways.
Main Room
The main room of the Office is where the player spawns when launching the game for the first time, as well as where they return after punching out of any level. It is a fairly large room containing:
The Office Trunk, Report Screen, and empty First-Aid Station
The Office desk and BitterMan Computer
Foyer / Hub Room
An open doorway in the main room leads to a small square space, which acts as a hub between the different parts of the Office. It contains a single standing shelf with a Big Banger Radio on the top shelf, as well as various objects including barrels, crates, and Wet-Floor Signs, all of which can be moved or disposed of. There is an open doorway to the left, and a locked door to the right which requires a 4-digit code to enter.
Equipment Room
View of the Equipment Room through the unlocked door
The locked door of the foyer leads to a large L-shaped room containing a Slosh-O-Matic Bucket Dispenser, a What A Load Bin Dispenser, a trapdoor used for item-disposal, and many crates, barrels, and trash. There is another locked door near the trapdoor and Bin Dispenser, which is protected by a 17-digit code.
Toilet Room
The door with the 17-digit code opens to a room with a toilet and remains of other janitors. A note from Bob can be found here, lying on a crate in the corner. Important: this note and Bob’s second note in the trophy room are the only «copies» of these notes the player will find in the game, unlike the ones brought back from other levels. It is advised to take caution and not destroy or dispose of these two notes, as they are needed later on in the «storyline». If the player does destroy or lose the notes somehow, the only way to get them again is to reset the Office contents (see Resetting the Office at the end of the article for more information).
Locker Room
The open doorway of the foyer leads to a cluttered room containing two tall lockers against the wall, a Disposal Bin, crates, barrels, and other trash. Moving the lockers reveals another locked door with a 4-digit code.
Trophy Room
Part of the Trophy Room as viewed from the back wall
The hidden locked door opens into a short tunnel, which leads into a large, dingy, badly-lit storage area containing Bob’s «collection». The room is roughly T-shaped, containing many rows of standing shelves, and a set of stairs leading down to dirty water (which will fully saturate the mop if used, similar to the water in Waste Disposal). There is a curved tunnel to the left, blocked by a locked metal grate. To open this door, the player must find the Red Keycard. Once inside, player will find a small room containing a shelf with a shotgun and a green breast plate (two of the collectibles in the game), along with another one of Bob’s notes. At the very end is another gate leading to an inaccessible tunnel.
Secret Room
This section may contain spoilers. Please proceed with caution.
Included with the v1.092 update, there is a secret area in The Office accessible by climbing on stacked objects, or by using console commands. Using the fly or ghost console command, the player can reach a secret room whose entrance is above the dirty water in the Trophy Room. Crates, boxes, lockers, barrels, disposal bins, and other office items can also be stacked to climb up to the entrance.
This secret room contains plant beds, in which seeds brought from Hydroponic Hell can be planted. Water from an overhead pipe continuously flows over the plant beds. At the far end of the room, the fisted hand graffiti from Uprinsing can be seen.
Note that some players (especially those who installed the game prior to v1.092) may need to reset the Office or update their game installation before this area will appear.
Keypad Hacking
The Keypad codes for the three locked doors are randomized whenever the Office is reset, and the player must ‘hack’ the keypads to unlock them. Once the doors are opened if they are closed again, passcodes will remain the same. However if the player is fired, the Office resets, so the doors must be hacked again.
The difference of the display, the left one is flashing after hitting the correct digit.
Resetting the Office
Tips and Trivia
A crate being tossed down the chute.
There is no Incinerator in the Office. Instead there is a trapdoor to a garbage chute in the room containing the Slosh-O-Matic and What A Load Disposal Bin machines. Items can be dropped into the hole to dispose of them. It is not possible for the player to fall through the hatch, however.
Office desk pre v1.0, with the original BitterMan model.
Like all other levels, an unlimited number of buckets and disposal bins can be spawned from the corresponding machines. The chance of random miscellaneous body parts dispensing instead still applies here.
In earlier versions of the game, there was a different model of the BitterMan 500 Computer on the desk. It has since been updated to the current model, featuring the interactive JaniTOSS Workstation.
For the achievement Clean Freak, it is possible to get viscera splatter on the walls of the garbage chute, preventing the achievement. If this happens, the console Ghost command must be used, or the player must Clear the office and clean it again. The back wall of the secret room also needs to be cleaned for the achievement, if present in the Office.
Standalone Levels
The standalone versions of Shadow Warrior and Santa’s Rampage have their own unique offices. Items can be collected via the Janitor’s Trunk and displayed, but there is no trash chute and no radio in either.